Jatkot

pe 8.2. klo 18.00

Elävän veden kappeli

Työikäisten kohtaamispaikka - tervetuloa!

Marja-Kaarina ja Pentti Marttila: Lähetystyötä Jumalan selän takana

Jatkoilla on tarjolla opetusta kristillisestä uskosta ja elämästä, keskustelua, laulua, rukousta sekä tietysti iltapala. Tule saamaan voimaa ja iloa arkeesi, tutustumaan uusiin ihmisiin ja viettämään aikaa vanhojen tuttujen kanssa. Eri-ikäisille lapsille on omaa toimintaa isosten johdolla. Alle kouluikäiset kokoontuvat Kirkonkulman iltapäiväkerhon tiloissa. Kouluikäisillä on toimintaa liikuntasalissa. Yli 13-vuotiaat voivat osallistua seurakunnan nuorteniltaan Kirkonkulman nuortentilassa. Lisätietoja Jatkoista saat Jatkojen Fb-sivuilta.

Kevään tulevat Jatkot:

15.3. Hanne Lukkari. Säilyykö toivo, jos vastaus viipyy?
12.4. James Cox; Välähdyksiä Apostolien teoista
17.5. Petri Repo: Enkelit ja henkivallat

Lisäksi:
27.-28.4. Jatkot-leiri Leiriniemessä, mukana Petri Repo. Hinnat 40 €/aikuinen, 20 €/lapsi (4-12 v.), alle 4 v. ilmaiseksi. Ilmoittautumiset viimeistään 12.4. Pauliina Nurmiselle p. 050 577 4450 tai pauliina.nurminen@evl.fi
  • Aikuisille Aikuisille
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille