Tutustu uskontoihin -retki Helsinkiin

Muu tila

Vierailemme juutalaisten synagogassa ja moskeijassa Helsingissä. Vierailun aikana meille kerrotaan molemmista uskonnoista ja saamme tietoa erityisesti Suomen juutalaisista ja islamilaisista.

Lähtö: Järvenpään kirkon alaparkkipaikka klo 11.30 > Hyrylän linja-autoasema klo 11.50 > Keravan seurakuntakeskuksen parkkipaikka Papintie 2-6 klo 12.20.

Hinta: 15 euroa (maksetaan käteisellä bussissa). Hinta sisältää kuljetuksen, opastukset ja kahvin ja suolaisen moskeijassa. Paluumatkalle Helsingistä lähdetään klo 16.30.

Synagogaan osallistujilla tulee olla mukana henkilöllisyystodistus ja osallistujalista lähetetään etukäteen syngogaan.

Ilmoittautuminen viimeistään 3.3. Tiina Penttilä p. 040 724 6009 tai sähköposti tiina.penttila@evl.fi.