Earth Hour

la 25.3. klo 20.30

Elävän veden kappeli

Earth Hour -ilmastotempaus lauantai-iltana Elävän veden kappelissa.

Järvenpään kaupunki, Järvenpään evankelis-luterilainen seurakunta ja Helsingin ortodoksinen seurakunta järjestävät jo perinteeksi muodostuneen WWF:n Earth Hour -ilmastotempauksen yhteydessä tapahtuman Järvenpäässä Elävän veden kappelissa (Kansakoulunkatu 13) lauantaina 25.3.2017 klo 20.30-21.30.

Tilaisuutta varten kappeli valaistaan kynttilöin. Järvenpään ympäristöyhdistyksen esittely on kappelin eteisaulassa. Noin tunnin kestävä ohjelmaosuus alkaa kello 20.30 WWF:n Earth Hour -aiheisella videolla. Seurakunnan tervehdyksen jälkeen kaupungin terveiset tuo Järvenpään kaupunkikehityslautakunnan puheenjohtaja Kaisa Saarikorpi. Varsinaisen tapahtumapuheen pitää professori Jyri Seppälä aiheesta "Omilla valinnoilla on merkitystä". Tapahtumaa jaksottavat musiikki ja rukous.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Aikuisille Aikuisille