Miesten ilta

pe 21.4. klo 17.00

Vanhakirkko

Raamattu avautuu bibliodraaman avulla

Bibliodraama - ovi Raamattuun, pastori Kerstin Kask Tallinnan Teologisesta instituutista

Huom! Illan ohjelma alkaa poikkeuksellisesti jo 17.00 ja kahvitarjoilu ennen sitä klo 16.30.

Miesten illassa keskustellaan elämän avoimista kysymyksistä, rehdissä ilmapiirissä. Tervetuloa mukaan kaikenikäiset miehet!

Bibliodraama on yhdessä eläytymistä Raamatun kertomuksen tulkintaan. Perjantai-illan aikana osa miehistä saa elää hetken Tuhlaajapojan tarinassa.
Draaman ohjaaja, Kerstin Kask, on Viron luterilaisen kirkon pastori. Kask vastaa Viron kirkon pappien työntekijöiden täydennyskoulutuksesta.

"Bibliodraaman metodin osaaminen antaa minulle lisätyökalun ja mahdollisuuden opettaa Raamattua eri tavoilla", Kerstin Kask kertoo.

Kerstin Kask valmistuu toukokuussa vuoden opintojen jälkeen bibliodraamaohjaajaksi Järvenpään seurakuntaopistosta.