Kirkkoherra Vesa Koivisto

Tervetuloa kirkkoon!

Tulossa olevien messujen, muiden jumalanpalvelusten ja hartauksien tiedot löydät tapahtumakalenterista.

Jumalanpalvelukset

Yhteinen jumalanpalvelus on seurakunnan elämän ja toiminnan keskus. Sen toteuttamiseen kutsutaan koko seurakuntaa. Jumalanpalveluksessa ollaan yhtä lailla palvelemassa Jumalaa kuin Jumalan palveltavina.

Ehtoollisjumalanpalvelusta kutsutaan messuksi. Jos ehtoollista ei ole, vietetään sanajumalanpalvelusta.

Messu kirkossa ja verkossa

Messu sunnuntaina klo 10 Järvenpään kirkossa ja verkossa.

Messuun voi osallistua myös seurakunnan YouTube-kanavan kautta sekä Facebookissa ”Järvenpään seurakunta”.

Linkki seurakunnan YouTube-kanavalle.

Torstai-illan ehtoollinen

Torstai-illan ehtoollinen klo 18 Elävän veden kappelissa.

Tervetuloa messuavustajaksi!

Messuavustajat toimivat jumalanpalveluksessa avustajina, mm. tekstinlukijoina, ehtoollisavustajina, rukoilijoina ja muissa käytännön tehtävissä. Avustajat on jaettu messuryhmiin. Yhdelle ryhmälle tulee noin  2-3 messua lukukaudessa.

Innostu tästä arvokkaasta vapaaehtoistehtävästä ja tule mukaan messuryhmään!

Aino Luhtasela
jumalanpalvelustyön pappi
p. 040 6886672
aino.luhtasela@evl.fi

Järvenpään kirkko on harmaa betonikirkko.

kappalainen

jumalanpalvelukset
lähetystyö

Toimenkuvaani kuuluu jumalanpalveluselämästä ja lähetystyöstä vastaaminen papin perusseurakuntatyön lisäksi. Koordinoin myös messuryhmiä, jotka toimivat aktiivisesti seurakunnassa.

Haluan kulkea ihmisten rinnalla elämässä ja rukouksessa. Tärkeitä ovat kohtaamiset ihmisten kanssa.

Teen työtäni täydellä sydämellä ja arkipäivien voimavara on liikunta monessa muodossa, rakastan mm. juoksua ja pyöräilyä.

Lempiraamatunkohtani on Filippiläiskirje 4:4-7.