Päiväkerhot

Seurakunnan varhaiskasvatus tarjoaa monipuolista toimintaa päiväkerhoissa 3-6 -vuotiaille lapsille. Päiväkerhoryhmät kokoontuvat kahdesti viikossa Kirkonkulmassa ja Laurilassa.

Kirkonkulmassa iltapäivisin kokoontuva päiväkerho kokoontuu kolmesti viikossa. Tämä ryhmä on suunnattu 4-6 -vuotiaille lapsille.

Päiväkerhotoiminnasta vastaavat lastenohjaajat. Toiminta on maksutonta.

Päiväkerhoon ilmoittaudutaan sähköisellä hakulomakkeella keväisin ja kausi kestää elokuusta toukokuulle. Syksyllä on mahdollista aloittaa päiväkerhossa syyslomaan mennessä ja keväällä talvilomaan mennessä. Huomioittehan hakiessanne valintaperusteet.

Vapaita paikkoja voi kysellä myös kesken kauden.

PÄIVÄKERHOHAKU SYKSY 2024- KEVÄT 2025 alkaa maanantaina 11.3.2024: Ilmoittautuminen

Uutta syksyllä 2024: Iltakerho

Syksyllä 2024 alkaa uutena Iltakerho-ryhmä. Iltakerho kokoontuu tiistai-iltaisin klo 17-19 Kirkonkulman päiväkerhotilassa. Kerho on tarkoitettu 3-6-vuotiaille ja on sisällöltään samankaltainen kuin päiväkerho. Kerhon ohjaajina toimivat lastenohjaajat.

ILTAKERHOHAKU SYKSY 2024- KEVÄT 2025 alkaa maanantaina 11.3.2024: Ilmoittautuminen

Lisätietoja kerhoista ja hakemisesta: Taija Eerola, varhaiskasvatuksen ohjaaja, taija.eerola@evl.fi, p. 050 439 3450

Valintaperusteet:

Lokakuun loppuun mennessä kolme vuotta täyttävät lapset voivat aloittaa päiväkerhossa elokuussa. Helmikuun loppuun mennessä kolme vuotta täyttävät lapset voivat aloittaa päiväkerhossa tammikuussa, jos ryhmässä on vapaita paikkoja.

Ikäsäännöstä voidaan poiketa ainoastaan erityistapauksissa.

Päiväkerhoryhmät:

Kirkonkulman päiväkerhotila (Kirkkotie 6): maanantaisin ja torstaisin klo 9-12 ja maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 13-16 (4-6 -vuotiaat)

Laurilan seurakuntakodin päiväkerhotila (Riihitie 2): tiistaisin ja perjantaisin klo 9-12.

Iltakerhoryhmä:

Kirkonkulman päiväkerhotila (Kirkkotie 6): tiistaisin klo 17-19 (3-6- vuotiaat)

Päiväkerholainen syö eväitä.