Kiitos keräykseen osallistuneille!

LC/Järvenpää Ainot JA LC/Järvenpään Vennyt ja Jussit toteuttivat lauantaina 18. maaliskuuta Auta lasta-auta perhettä keräyksen Järvenpään Prismssa valloittaen sisääntulot jakamalla tietoa keräyksestä.

Tiedottaminen etukäteen ja paikan päällä tuotti tulosta. Seurakunnan diakonia sai jaettavaksi 27 banaanilaatikollista monenlaista kuivamuonaa, puhdistus- ja pesuaineita sekä leluja ja vaatteita. Ihmiset olivat iloisia ja kehuivat keräystä ja kohdetta erittäin hyväksi.

Selvästi keräykselle oli tarvetta, kun kyseltiin, kuinka usein tapahtuma järjestetään. Jotkut olivat pahoillaan, kun ei nyt ollut mitään annettavaa ja kysyivät koska keräämme seuraavan kerran. Sekä lahjoittajille että kerääjille jäi hyvä mieli!

Kiitos yhteistyöstä Lionsit ja Järvenpään Prisma!

Johtava seurakuntamestari Harri Ahdesmäki (oik.) ja seurakuntamestari Tero Salomaa (vas.)