Siunattuina koulutielle!

Koulu alkaa - uudet seikkailut odottavat!  Tervetuloa koulunsa aloittavien lasten sekä heidän läheisten aikuisten kirkkohetkeen sunnuntaina 8.8.2021 klo 18 Järvenpään kirkkoon.

Yhteisessä kirkkohetkessä laulamme, rukoilemme ja pyydämme Taivaan Isän siunausta alkavalle kouluvuodelle. Kaikki koulunsa aloittavat siunataan.

Koska koululaisten siunaaminen on juhlanaihe, tähän kirkkohetkeen olisi mukava kutsua kaikki koululaiselle tärkeät ihmiset, perheenjäsenet, kummit, isovanhemmat ja ystävät, mutta...

Tämän hetken huonontuneen koronaepidemiatilanteen ja tiukentuneiden koronaohjeistuksien takia kirkkohetkeen voi koulunsa aloittavan lisäksi osallistua ainoastaan 1-2 aikuista. Kirkkoon voidaan ottaa vain 160 osallistujaa yhteensä.

Noudatamme kirkossa turvavälejä "perhekunnittain" (koululainen + 1-2 aikuista) ja yleisiä hygieniaohjeita. Suosittelemme kasvomaskin käyttöä. Oman puuttuessa kasvomaskeja on saatavila kirkon eteisestä, josta löytyy myös käsidesiä.