Haluaisitko olla mukana toteuttamassa Valon messuja?

Valon messu on kerran kuussa sunnuntaisin seurakuntakeskuksen salissa pidettävä ehtoollisjumalanpalvelus. Messussa on seurakunnan työntekijöitä paikalla vain yksi pappi, joka toimii messun liturgina ja pitää puheen. Kaikki muut tehtävät, joita ovat musiikki, ehtoollisavustus, rukousalttarin tekeminen ja esirukousjaksossa avustaminen, lasten hoito, tekstin luku, diojen tekeminen ja niiden näyttäminen, kahvitus, ym. hoituvat seurakuntalaisten voimin.

Jos haluaisit olla mukana Valon messun -tiimissä tule kuulemaan asiasta lisää Vanhankirkon Oliiviin perjantaina 29.10. klo 17. Kaikille paikalle saapuville on tarjolla on pitsaa ja kahvia. Voit ottaa myös lapset mukaan tai tulla vaikka koko perheen voimin, sillä pitsahetken jälkeen lapsille on omaa ohjelmaa siksi aikaa kun aikuiset juttelevat messun tehtävistä. Lisätietoja ja ilmoittautumiset voit laittaa Petri Revolle p. 050 564 4328. Tervetuloa!