Ikäkuun tapahtumat seurakunnassa

• Valtakunnallista vanhustenviikkoa vietämme 3.-9.10.2022 teemalla Yhdessä luontoon - joka iän oikeus. Vanhustyön keskusliiton käynnistämää Vanhustenpäivää on vietetty jo vuodesta 1954 lähtien lokakuun ensimmäisenä sunnuntaina. Sitä seuraava viikko on Vanhustenviikko. Tänä vuonna Vanhustenpäivän valtakunnallinen pääjuhla pidetään Savonlinnassa 2.10. ja Vanhustenviikkoa vietetään 2.-9.10. Lue lisää Vanhustenviikosta.

• Samalla sopalla -keittolounaat torstaina 13.10. ja torstaina 27.10. klo 11-13.30 seurakuntasalissa. Maksu vapaaehtoinen.

• Lounaskonsertti ikäihmisille 13.10. klo 13-14 Järvenpään kirkossa, Kirkkotie 4. seurakunnan kanttorit esiintyvät. Konserttia voi seurata suoratoistona. Linkki suoraan lähetykseen.

• Vanhusten kirkkopyhän messua vietämme sunnuntaina 16.10 klo 10 Järvenpään kirkossa. Messun jälkeen kahvitus seurakuntasalissa. Messua voi seurata suoratoistona. Linkki suoraan tilaisuuteen.
Seurakunnan kanttorit.
Seurakunnan kanttorit Mikko Haapaniemi, Elina Rantamäki, Heikki Ruokonen ja Toni Hintsala.