Pyhäinpäivän aatto 2.11.2018

Sovinto - yli rajan klo 18 seurakuntasalissa (Kirkkotie 1)

Kokemusten jakamista pyhäinpäivän aattona. Mukana Matti-Pekka Virtaniemi ja Liisa Tuovinen.

Pyhäinpäivä 3.11.2018

Pyhäinpäivänä on perinteisesti muisteltu edesmenneitä rakkaita, sukulaisia ja ystäviä. Muistella voi vaikkapa käymällä poisnukkuneiden haudoilla, sytyttämällä kynttilän tai rukouksin kiittämällä kaikesta hyvästä, mitä edesmenneitten kautta olemme omaan elämään saaneet.

Pyhäinpäivän messu klo 10 kirkossa (Kirkkotie 4)

Messun toteuttavat Anne Aho, Maria Puotiniemi, Heikki Ruokonen ja Toni Hintsala yhdessä seurakuntalaisten kanssa.

Pyhäinpäivän hartaus klo 16 hautausmaan siunauskappelissa (Kaukotie 48)

Pappi on paikalla hartauden jälkeen keskustelua varten. Kappeli on auki klo 19 saakka.

Pyhäinpäivän iltakirkko klo 18 kirkossa (Kirkkotie 4)

Mukana Vesa Koivisto, Katri Kuusikallio, Mikko Haapaniemi ja Anne Viljamaa. Hartaudessa luetaan viime vuoden pyhäinpäivän
jälkeen poisnukkuneiden seurakuntamme jäsenten nimet ja sytytetään kynttilä. Muiden vainajien muistolle sytytetään yksi yhteinen
kynttilä. Tilaisuudessa on lyhyt puhe, musiikkia ja rukousta.

Pyhäinpäivän hiljentymistä verkossa

--> Pyhäinpäivä.fi