Toivoa ilmassa - ja soppaa lautasella

Suomen Lähetysseuran tämän vuoden Tasaus-keräyksen varat kohdennetaan hankkeisiin, joissa tehdään ilmasto- ja ympäristötyötä. Ilmastonmuutoksen vaikutuksista kärsivät eniten kaikkein heikoimmassa asemassa olevat ihmiset. Tavoitteena on pyrkiä tasaamaan hyvinvointia maailmassa tasaamalla ilmastonmuutoksen vaikutuksia.

Järvenpään seurakunnan keittiö valmistaa perinteistä lihakeittoa ennakkovarausten perusteella. Keitto on sekä gluteeniton että maidoton, ja se myydään valmiiksi pakattuna. Litra maksaa 5 euroa ja se menee lyhentämättömänä Tasaus-keräykseen.

Soita keittotilaus numeroon 050 595 4151 ma 8.3.- ke 10.3.  välisenä aikana ja nouda se keskiviikkona 17.3. seurakuntatalon keittiöltä (Kirkkotie 1)
klo 13-14.30 välisenä aikana. Maksu käteisellä, varaathan tasarahan.

Lue lisää Tasaus-keräyksestä täältä.