PÄÄSIÄISVAELLUS 26.-30.3.2018
Järvenpään Kirkonmäellä

PÄÄSIÄISVAELLUKSEN YLEISÖKIERROKSET
Lähdöt seurakuntasalista (Kirkkotie 1) 20 minuutin välein:

ma 26.3. klo 18-20*
ti    27.3. klo 18-20*
ke  28.3. klo 18-20*
kiirastorstai      29.3. klo 18-21*
pitkäperjantai  30.3. klo 10-18*

*) viimeisen kierroksen lähtöaika ma-ke klo 20, to klo 21 ja pe klo 18.

Vapaa pääsy. Kahvio lähetyksen hyväksi.

"Pääsiäisen tarina on tuttu, mutta näytelmää tehdessä on päässyt sukeltamaan syvemmälle - tarinan henkilöiden ihon sisään, heidän kokemusmaailmaansa. Ei ole mustavalkoista, ehdottoman oikeaa ja väärää, hyvää ja pahaa. On vain ihmisiä, jotka toimivat parhaan kykynsä ja ymmärryksensä mukaan. Tästä näkökulmasta on mielenkiintoista lähteä pohtimaan pääsiäisen tapahtumia. Olen vaikuttunut näyttelijöiden innosta ja vahvasta sitoutumisesta produktioon. On ollut kunnia ohjata heitä ja samalla oppia myös itse. Toivotan Sinut lämpimästi tervetulleeksi katsomaan ja kokemaan vaellusnäytelmän hiljaisella viikolla."

- Rosa Nyman, ohjaaja

Ohjaus              Rosa Nyman
Käsikirjoitus     Antti Sevanto / Rosa Nyman
Lavastus           Tapio Rantanen
Puvustus          Heidi Kuitunen
Valaistus          Otso Saminen
Tuottaja           Tarja Karhu.

Mukana suurin joukko vapaaehtoisia tanssijoina, näyttelijöinä, ompelijoina, muusikkoina, oppaina, rakentajina, purkajina, lipun jakajina ja kahviossa palvelevina.

Vaelluslaulu   säv. ja san. Rosa Nyman
Lähetyskäsky säv. Rosa Nyman

Hiljaisuuden polku Järvenpään Kirkonmäellä

Pääsiäisvaellusta ennen tai sen jälkeen kannattaa samalla tutustua Kirkonmäen Hiljaisuuden polkuun. Lue lisää!