Varaudu vanhuuteen!

Ikäviikkojen ohjelmaa seurakunnassa:

Musiikkimaalausta ti 8.10. klo 13-14.30 seurakuntasalissa. Mikko Haapaniemi säestää, musiikkina suomalaisia sävelmiä ja osia Sibeliuksen puista. Ohjaajina Eila Mustonen ja Nina Sandqvist. Ei vaadi aiempaa maalauskokemusta. Ei erillistä ilmoittautumista. Tule rohkeasti mukaan musiikin ja luovuuden maailmaan!

Näkö heikkenee, mitä jää?
Luento keskiviikkona 9.10. klo 14-15.30 seurakuntasalissa. Varaudu vanhuuteen, puhumassa YAMK sairaanhoitaja, diakonissa, psykoterapeutti Tarja Huttunen. Näön heikentyminen vaikuttaa arjen sujumiseen. Kommenttipuheenvuoron luennon lopuksi käyttää Näkövammarekisterin tutkimuspäällikkö Matti Ojamo. Tilaisuus on avoin kaikille asiasta kiinnostuneille, niin ikäihmisille kuin heidän läheisilleen ja myös hoitohenkilökunnalle.

Vanhusten Kirkkopyhän messu su 13.10. klo 10 kirkossa. Messun jälkeen kirkkokahvit ja lyhyt juhla seurakuntasalissa.

Lionsit kuljettavat vanhuksia Vanhusten kirkkopyhään Järvenpään kirkkoon su 13.10. Lionsit huolehtivat edestakaisen kuljetuksen ja avustavat tarvittaessa sekä messussa että juhlassa. Kuljetuspyynnöt pe 11.10. mennessä Kirsti Komulainen p. 040 051 3497.
Luennoitsija Tarja Huttunen.
Tarja Huttunen kertoo näön heikkenemisen vaikutuksesta elämään.