Messu

su 7.10. klo 10.00

Kirkko

Vanhusten kirkkopyhä. Messun jälkeen kirkkokahvit ja lyhyt juhla seurakuntasalissa, Kirkkotie 1.

Järvenpään Lionsit ja LEO-klubilaiset hakevat vanhuksia kotoa messuun ja kuljettavat kotiin messun ja lyhyen juhlahetken jälkeen. Kuljetus on ilmainen ja sen voi tilata Kirsti Komulaiselta puh. 0400 513 497.

Tervetuloa!

Pyhäpäivä: 20. sunnuntai helluntaista

Liturgi: Vesa Koivisto
Saarnaaja: Heli Seppänen
Urkuri: Toni Hintsala
Kanttori: Mikko Haapaniemi
Harmoniakuoro

Vanhustenviikon messu.

Ilmainen kuljetus tähän messuun. Järvenpään Lionsit ja LEO-klubilaiset ovat valmiina palvelemaan, mikäli pääsy kirkkoon on vaikeaa ilman kuljetusta. Haku kotoa messuun. Messun ja lyhyen vanhustenviikon juhlakahvihetken jälkeen kuljetus takaisin kotiin. Lionsit avustavat tarvittaessa myös messussa ja juhlakahveilla.

Kuljetus tulee tilata pe 5.10.2018 mennessä Kirsti Komulaiselta, p. 040 051 3497.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Linkki avautuu uudessa välilehdessä