Löytyisikö pyörätuoleja ja rollaattoreita Viroon lahjoitettavaksi?

Põltsamaan ystävyysseurakuntamme kirkkoherra Marcus Hamer on viestinyt, että Põltsamaalla olisi kovasti tarvetta ja käyttöä pyörätuoleille ja rollaattoreille. Löytyisikö tällaisia keneltäkään tarpeettomina ja lahjoitettavaksi? Tai tiedätkö jonkun muun, jolle voisit asiasta vinkata?

Järvenpään seurakunta suorittaa näiden keräyksen. Seuraava kuorma Pöltsämaalle on lähdössä 20.2.2023. Lahjoitukset voi toimittaa Oliivin Avoimiin oviin maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 10–13 sekä perjantaisin kello 11–13., Kirkkotie 2 B (Vanhankirkon alakerta).

Lahjoitettavia pyörätuoleja ja rollaattoreja voi tuoda myös Järvenpään seurakunnan kirpputori Kirpulle (kirkon kellari, käynti sisään Kansakoulunkadun puolelta) tiistaisin ja lauantaisin klo 10–14 sekä torstaisin klo 10–18.

Lisätietoja antaa tarvittaessa seurakuntamme vapaaehtoiskoordinaattori Tarja Karhu, p. 050 363 2466.