Exit-konsertti "Kauneutta ja Kipua"

Kirkko

Konsertin aikana lastenhoito Lasten kappelissa. Liput ovelta 15€. Lämpimästi tervetuloa!

EXIT on yksi tunnetuimmista suomalaisen gospelmusiikin yhtyeistä. Yhtye tunnetaan tarttuvista melodioistaan ja maanläheisistä teksteistään, jotka pyrkivät tuomaan ikivanhan evankeliumin tämän ajan kielelle. Yhtyeen musiikki soi yli kirkkokuntarajojen ja bändin yleisö muodostuu hyvin eri-ikäisisistä kuulijoista. Exit juhlistaa tänä vuonna jo 30-vuotista yhtyeen taivalta ja tekee syksyllä 2017 konserttisalikiertueen juhlan kunniaksi. Uusi albumi on työstössä, edellinen levy on julkaistu syksyllä 2015.

Pekka Simojoki kommentoi: Kuka olisi uskonut, takana 30 vuotta, 1000 konserttia ja lukemattomia kilometrejä. Ja yhä edessä tie ja tehtävä kesken ja laulu soi: "Tahdon elää tämän päivän rohkeasti, Tahdon löytää jalanjäljet Mestarin..."

Exit on vuosien kuluessa tehnyt lähes 1000 konserttia, ja konsertoinut Suomen lisäksi monissa Euroopan maissa. Yhtyeen levyjä on myyty lähes 100 000 kappaletta. Monet Exitin kappaleet ovat olleet suuria hittejä rippikouluissa ja suosituimmat niistä ovat päätyneet useisiin nuottikirjoihin. Yhtyeen tunnetuimpia lauluja ovat Varjoista maan, Kahden maan kansalainen ja Mitä rakkaus on? Vuonna 2012 Radio Dein kuuntelijat valitsivat Pekka Simojoen Suomen parhaaksi gospelartistiksi Exitin saavuttaessa kakkossijan.

Alkuperäisjäsenistä Exitissä ovat jäljellä Pekka Simojoki (laulu), Matti Puttonen(laulu ja koskettimet) ja Timo Luoto (rummut). Muut yhtyeen jäsenet ovat Jari Levy (laulu ja koskettimet), Markku Perttilä (laulu ja kitara), Jarkko Jouppi(kitara) ja Timo Jouppi (basso).