Merimieskirkkopiiri

ma 4.9. klo 13.00

Seurakuntatalo

Merimieskirkko - kumppani kotona ja maailmalla.

Tule keskustelemaan Merimieskirkon työstä! Tuemme merimieskirkon työtä, että sen toiminta tulisi mahdollisimman monen tietoon.

Merimieskirkko on kaikkien suomalaisten kohtaamispaikka ulkomailla. Olitpa sitten interreilaaja, ulkomailla työkomennuksella oleva, au pair, opiskelija, turisti, merenkulkija, ammattiautoilija tai ulkosuomalainen, olet lämpimästi tervetullut. Merimieskirkko on olohuone, jossa kunnioitetaan ja kuullaan jokaista yksilöllisesti. Toiminnassa keskeistä on ihmisen kohtaaminen. Voit tulla sellaisena kuin olet, jäsenkirjaa tai kirkkoon kuulumista sinulta ei kysytä. Meirimieskirkolla saa olla kuin kotonaan, omana itsenään toisten suomalaisten joukossa. Merimieskirkolla voi käydä suihkussa, saunoa, säilyttää matkatavaroita, lukea suomalaisia lehtiä ja kirjoja sekä ostaa suomalaisia elintarvikkeita ja muita tavaroita. Merimieskirkolta löydät myös puhelimen, sähköpostin, faksin, kopiokoneen, pesukoneen, grillin, kaupunki-infon jne.

Merimieskirkon sivut Linkki avautuu uudessa välilehdessä