Kerran joulukuun aikaan -joulukonsertti

la 4.12. klo 18.00
Lotta Häkkinen, Heikki Ruokonen ja Markku Häkkinen.

Kirkko

Kerran joulukuun aikaan - FanClub cover Duon joulukonsertti. Tässä tilaisuudessa on käytössä koronapassi. Kirkon ovat avataan klo 17. Tulethan ajoissa paikalle!

Lotta Häkkinen - laulu
Markku Häkkinen - kitara & laulu
Heikki Ruokonen - piano / urut

FanClub cover duo on järvenpääläinen duo, joka soittaa kappaleita artisteilta ja yhtyeiltä tyyliin ja aikakauteen katsomatta. Duon muodostavat Lotta ja Markku Häkkinen.

"Olemme molemmat jouluihmisiä. Rakastamme joululauluja, joulun odotusta ja tunnelmaa. Olemme valinneet joulukonserttimme ohjelmistoon sellaiset joululaulut, jotka ovat meille rakkaita. Jokainen joululaulu kertoo oman pienen tarinan ja virittää kuulijansa ihanasti joulun tunnelmaan. Konsertti jouduttiin viime vuonna perumaan vallitsevasta koronatilanteesta johtuen. On mahtavaa, että pystymme toteuttamaan sen tänä vuonna. Konsertissa kanssamme mukana Heikki Ruokonen. Heikki tuo konserttiin upean lisän pianon ja urkujen myötä. Lämpimästi tervetuloa Järvenpään kirkkoon viettämään kanssamme tunnelmallinen ilta joululaulujen parissa."

Käsiohjelma 15 €