Hiljaisen viikon konsertti

Kirkko

Hiljaisen viikon konsertti kirkossa
Prima Vista, johtaa Jussi Hongisto

Tervetuloa kuulemaan tuoreita tuulahduksia perinteisten musiikkiaiheiden ympärille.
Prima Vista esittää kantaesityksenä Jussi Hongiston messun kuorolle, sähkökitaralle ja elektroniikalle. Tämä kuorolaisten keskuudessa Jussi-messuksi kutsuttu teos ei jätä ketään kylmäksi. Prima Vista taitaa olla ainoita kuoroja, jotka laulavat konemusiikkia latinaksi! Messun 5 osaa vievät kuuntelijat tunnelmasta toiseen.
Toisena teoksena kuoro esittää Altti Uhleniuksen säveltämän Markuspassion. Se on uruille, jousikvartetille, solisteille ja kuorolle sävelletty teos, jonka pääsiäiseen sijoittuva kertomus lauletaan suomeksi.
Jeesuksen roolin laulaa Järvenpään teatterin Titanic-musikaalissa kaikkien sydämet valloittanut Kevin Sarinko. Messu on kolmeosainen.

Vapaa pääsy.
Käsiohjelma 10€.