Kirkon keskusteluapu päivystää koko kesän

Mikset sä soita -teksti. Kuvassa nainen soittamassa puhelimella.

Kirkon keskusteluapu on tänäkin vuonna tavoitettavissa koko kesän. Voit soittaa, chatata, kirjoittaa nettipäivystäjille tai laittaa kirjeen tulemaan. Kirkon keskusteluapuun voi ottaa yhteyttä, kun jokin asia painaa mieltä. Viime aikoina yleisimpiä keskustelunaiheita ovat olleet ihmissuhteet, hyvinvointi ja arjen tilanne.

Kirkon keskusteluavun Palveleva puhelin päivystää joka ilta klo 18−24 ja Palveleva chat päivystää ma−pe klo 12−20 (juhannuksesta heinäkuun loppuun klo 16−20). Palvelevaan nettiin voit kirjoitella ihan milloin haluat.

Päivystäjät ovat kirkon koulutettuja vapaaehtoisia tai työntekijöitä eri puolilla Suomea. Keskustelut ovat aina luottamuksellisia ja nimettömiä.
Tarkemmat yhteystiedot eri palveluihin löydät osoitteesta www.kirkonkeskusteluapua.fi

Puhu papille!

Järvenpään seurakunnan papin puhelin on avoinna arkisin klo 9-13. Soita p. 040 487 37 06.

Soita ja varaa keskusteluaika diakoniatyöntekijälle

Järvenpään seurakunnan diakonian ajanvaraus on ma ja to klo 10-11, p, 050 571 1889.

Kiinnostaisiko vapaaehtoistehtävä Palvelevan Puhelimen tai Chatin päivystäjänä?
--> Lue lisää!

[Julkaistu 15.6.2022 klo 9.45]