Kirkko soi kesäillassa!

Prima Vista -kuoro kirkon portailla.

Prima Vista. Kuva: Ville Hautakangas

Tiistaina 6.6. klo 20 alkavat Järvenpään seurakunnan perinteiset Kesäillan konsertit. Tänäkin vuonna Kesäillan konsertit soivat tiistai-iltaisin kesäkuussa ja elokuussa. Ohjelmassa on vaihteleva kattaus erilaisia kokoonpanoja ja musiikkityylejä aina perinteisestä suomalaisesta laulumusiikista improvisaatiota ja elektroniikkaa yhdistelevään perinnemusiikkiin.

Ensimmäisessä konsertissa Prima Vista -kuoro vie yleisön matkalle maailman ympäri. Konsertti on Prima Vistan viimeinen konsertti Jussi Hongiston johtamana. Hän on sovittanut suuren osan konsertissa kuultavista lauluista ja ohjelmistoa kuullaan kansanlaulun ja nykypopin lisäksi perinteistä kirkkomusiikkia. Tämä kevyttä, iloista ja kaunista musiikkia sisältävä konsertti sopii täydellisesti aloittamaan tämän kesäisen konserttisarjan.

Järvenpään seurakunnan musiikkityö toivottaa kaikki lämpimästi tervetulleiksi kuulemaan monipuolisia ja korkeatasoisia konsertteja.

Kesäillan konsertit Järvenpään kirkossa tiistaisin klo 20.

6.6. Musiikkia meiltä ja maailmalta. Prima Vista, johtaa Jussi Hongisto.

Vapaa pääsy, ohjelma 10€

Koko kesän konsertit: www.jarvenpaanseurakunta.fi/kesaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2023-06-02 15:29:39.0