Huomioimme koronaviruksen toiminnassamme

Koronavirustartuntojen vähentämiseksi Valtioneuvoston kanslia ohjeisti tänään rajoittamaan ei-välttämätöntä toimintaa, kuten lähikontakteja harrastetoiminnassa ja muulla vapaa-ajalla (Valtioneuvoston kanslian tiedote 12.3.2020). Myös Kirkkohallitus ohjeistaa seurakuntia luopumaan kaikista kokoontumisista, jotka eivät ole välttämättömiä seurakunnan lakisääteisten tehtävien hoitamisen kannalta.

Olemme huomioineet ohjeistukset toiminnassamme. Pyrimme seurakunnassa turvaamaan Kirkkolain säätämät lakisääteiset tilaisuudet ja perumme toistaiseksi osan säännöllisestä toiminnastamme. Huomioimme erityisesti riskiryhmiin kuuluvat. Otamme toiminnassamme erityisesti huomioon hygienian ja pyrimme ehkäisemään viruksen leviämisen.

Peruuntuneet tilaisuudet näkyvät seurakunnan tapahtumakalenterista. Tapahtumatietoja voi tiedustella myös tiedotussihteeri Riikka Vinkalta puh. 040 193 2124, riikka.vinkka(at)evl.fi.

Jos haluat keskustella seurakunnan työntekijöiden kanssa, numerot löytyvät yhteystiedot-osiosta. Valtakunnallinen Kirkon keskusteluapu on avoinna iltaisin klo 18-24, se tarjoaa mahdollisuuden keskusteluun numerosta 0400 22 11 80.

Linkki tapahtumakalenteriin
Linkki työntekijöiden yhteystietoihin