Seurakunta on tukena ja apuna

Kirkko avoinna
Järvenpään kirkko on avoinna hiljentymistä ja rukousta varten arkisin kello 9-16 ja sunnuntaisin kello 11-13. Pidäthän etäisyyden muihin.

Jumalanpalvelus verkossa
Järvenpään kirkon jumalanpalvelus on katsottavissa sunnuntaisin kello 10 verkkosivujemme kautta: www.jarvenpaanseurakunta.fi.

Elämme poikkeusoloissa
Huolimatta koronavirusepidemiasta seurakunnan papit vihkivät, kastavat ja siunaavat normaalisti. Koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi huomioimme tilaisuuksissa 10 henkilön enimmäisrajan ja pyrimme välttämään lähikontaktia.

Diakonia auttaa
Seurakunnan diakonia tarjoaa apua hengelliseen, henkiseen ja aineelliseen ahdinkoon. Diakonian ajanvaraus ma-to klo 10-12 numerosta 050 571 1889.

Papin puhelin
Pelottaako koronavirus? Tai ahdistaako yksinäisyys?
Papin kanssa voit keskustella mieltäsi askarruttavista asioista.
Papin puhelin on avoinna arkisin klo 9-16 numerosta 040 487 37 06.

Asiointi puhelimitse ja sähköpostilla
Kirkkoherranvirasto ja hautausmaan toimisto ovat avoinna normaalisti,
mutta asiointi tapahtuu joko puhelimella tai sähköpostilla seurakunnan työvoiman turvaamiseksi epidemiakaudella.

Voit katsoa 22.3. jumalanpalveluksen tallenteen täältä.

2020-03-23 08:50:00.0