Huolehdimme turvallisuudestasi

käsienpesu.jpg

Huolehdimme turvallisuudestasi!

• Seurakunnan tilaisuuksissa pidetään 1-2 metrin turvavälit. Järvenpään kirkon messussa ja konserteissa turvalliset etäisyydet on merkitty penkkiriveihin.

• Emme kättele.

• Käsidesiä löytyy kaikista toimitiloistamme.

• Seurakunnan työntekijät käyttävät tarpeen mukaan sekä pyydettäessä maskia.

• Seurakunnan työntekijät ohjeistavat osallistujia turvallisuusasioissa ja vastaavat mielellään kysymyksiin.

• Suosittelemme kasvomaskin käyttöä tilaisuuksissa.

Kuinka monta ihmistä mahtuu mukaan?

Joudumme rajoittamaan seurakunnan tiloissa osallistujien määrää. Alla olevassa listassa on mainittu turvaväleillä lasketut istumapaikat, jotka koskevat kyseistä tilaa normaalissa kalustuksessa pöytineen ja tuoleineen.  Turvaväli ei koske saman perheen jäseniä.

Lukumäärät koskevat tilanteita, jolloin tilassa on jumalanpalvelus, kirkollinen toimitus, juhlatilaisuus tai vastaava seurakunnan järjestämä tilaisuus, jolloin kalustus on normaali. Muussa toiminnassa tilan kalustus voi olla erilainen, ja tällöin väkimäärä suhteutetaan yhä 1–2 metrin turvavälein tilaan sopivaksi.

Järvenpään kirkkoon voidaan ottaa 160 osallistujaa, Elävän veden kappeliin 25, seurakuntasaliin 70, Kirkonkulman saliin noin 30-35, Vanhankirkon Oliiviin 20, Hautausmaan siunauskappeliin n. 30, Jampan seurakuntakotiin 40, Laurilan seurakuntakotiin n. 20-25, Loutin kerhotaloon 40-45 sekä Haarajoen kerhohuoneeseen 22 henkilöä.

Turvallinen tilaisuus tehdään yhdessä.

Pyydämme, että

• seurakunnan tilaisuuksiin ei tulla sairaana. Ethän osallistu tilaisuuksiin, mikäli sinulla on flunssan oireita.

• muistat hyvän käsi- ja yskimishygienian. Pese kädet kotona ennen tilaisuuteen tuloasi ja sieltä palattuasi.

• otat mukaan oman kasvomaskin.
  • annat palautetta tarpeen mukaan.

• Tiedotetta on päivitetty 25.9.2020 (maskisuositus).

2020-09-25 10:00:00.0