Kirkkovaltuusto teki henkilövalintoja

Hanna Graeffe jatkaa kirkkovaltuuston puheenjohtajana. Kirkkovaltuusto valitsi vuosiksi 2021-2022 kirkkoneuvoston varapuheenjohtajan, jäsenet ja varajäsenet.

Kirkkovaltuuston puheenjohtaja Hanna Graeffe ja varapuheenjohtaja Jukka Virkki.

Kirkkovaltuusto valitsi tiistaina 26. tammikuuta pidetyssä kokouksessa kirkkoneuvoston varapuheenjohtajan, jäsenet ja varajäsenet vuosiksi 2021-2022. Varapuheenjohtajan ja muiden jäsenten vaali toimitetaan aina kirkkovaltuuston toimikauden alussa ja kolmannen vuoden tammikuussa.

Kirkkovaltuusto valitsi yksimielisesti puheenjohtajaksi Hanna Graeffen ja varapuheenjohtajaksi Jukka Virkin.

Kirkkoneuvostoon valittiin Henry Berg (varajäsen Sirpa Laakso-Varis), Arvi Kekäläinen (varajäsen Kaija Oksanen), Marja Noso (varajäsen Pekka Launonen), Jouko Porkka (varajäsen Unna Harjula), Tuija Kuusisto (varajäsen Terttu Sihvola-Rauttu), Mirja Vakkuri (varajäsen Ritva Sallinen), Jarkko Åström (varajäsen Tero-Pekka Lehtonen), Ida Luuk (varajäsen Emmi Mäkinen), Pekka Luuk, varapuheenjohtaja (varajäsen Jaakko Kuusela) ja Esko Lappalainen (varajäsen Jaakko Ketomäki).

Wed Jan 27 13:19:00 EET 2021