Haku Järvenpään seurakunnan kerhoihin alkaa

Järvenpään seurakunnan varhaiskasvatus tarjoaa monipuolista kerhotoimintaa eri kerhopisteissä. Haku syksyllä 2022 alkaviin lasten päiväkerhoihin ja perheiden musakerhoihin on 14.-31.3.2022. Kerhoon haetaan sähköisellä lomakkeella osoitteen www.jarvenpaanseurakunta.fi/lapsetjaperheet kautta.

Päiväkerho on 3–6 -vuotiaille lapsille suunnattua maksutonta toimintaa kahtena tai kolmena päivänä viikossa.

- Kerhossa opettelemme ryhmässä toimimista ja kaveruustaitoja. Kerhon aikana voimme esimerkiksi askarrella, leikkiä, musisoida ja ulkoilla, kertoo varhaiskasvatuksen ohjaaja Jonna Vehmassalo.

Musakerho on maksuton musiikkipainotteinen perhekerho alle 3-vuotiaille lapsille yhdessä aikuisen kanssa.

- Tervetulleita mukaan ovat myös perheen yli 3-vuotiaat sisarukset, lupaa Vehmassalo.

- Noin puoli tuntia kestävän musiikkiosuuden lisäksi kerhossa lapsilla on aikaa vapaalle leikille ja oleskelulle sekä aikuisilla pieneen kahvitteluhetkeen.

Järvenpään seurakunnassa kerhotarjonnasta löytyy myös paljon avoimia perhekerhoja, joihin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Lisätietoa kerhoista löytyy verkkosivulta www.jarvenpaanseurakunta.fi/lapsetjaperheet

2022-03-11 00:37:49.0