Vaihde/kirkkoherranvirasto:

Sähköposti

jarvenpaan.seurakunta@evl.fi

Laskutus

Laskussa tulee näkyä Järvenpään seurakunta sekä laskutettavan henkilön tai työmuodon nimi.
Lasku tulee lähettää ensisijaisesti verkkolaskuna, mutta mikäli se ei ole mahdollista, skannattuna sähköpostilla.

Verkkolaskut

Verkkolaskuosoite: 003702029130
Verkkolaskuoperaattori: CGI
Välittäjätunnus: 003703575029

Skannatut laskut sähköpostiosoitteella

kkr.pl5018@xbs-salo.com

Paperilaskut

Kirkon Palvelukeskus/ Järvenpään seurakunta
003702029130
PL 5018
02066 DOCUSCAN

Lisätiedot laskutusasioissa

talousjohtaja Olli Honkanen
olli.honkanen@evl.fi

Y-tunnus

0202913-0

Lähetä verkkolomakkeella:

Seurakunnan työntekijöiden yhteystiedot

Juha Lavapuro

seurakuntapastori, ma.

Työnkuvani koostuu pitkälti tavallisesta papin työstä, kuten toimitusten ja jumalanpalvelusten suunnittelusta ja toteutuksesta. Toimituksia valmistellessa ja toteuttaessa kohtaan paljon ihmisiä, mikä on merkittävä osa papin työtä. Jumalanpalvelusten valmistelu ja toteuttaminen puolestaan sisältää paljon esimerkiksi raamatuntekstien pohdiskelua, sekä muiden työntekijöiden ja vapaaehtoisten kanssa työskentelyä. Kesäaikaan työhön kuuluvat myös rippileirit, jotka tuovat mukavaa vaihtelua tavanomaiseen työhöni.

Työssäni nautin sen monipuolisuudesta, mahdollisuudesta kohdata ihmisiä kiireettömästi ja mahdollisuudesta pohdiskella ja tutkiskella uskoamme, teologisia kysymyksiä, Raamattua ja ylipäätään ihmisen elämää.

Lempiraamatunkohtani on 2. Kor. 12:9. Siinä Paavali kertoo, mitä Jumala on hänelle vastannut, kun hän on pyytänyt Jumalaa ottamaan pois pistävän piikin ruumistaan. Jumalan vastaus kuuluu: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa."

Juha Lavapuro