Katso messu Järvenpään kirkosta

Järvenpään seurakunnan jumalanpalveluksen voi katsoa sunnuntaina 22. 3. klo 10 suorana.

Marian ilmestyspäivän messussa liturgi Anu Sorjonen, saarna Aino Luhtasela, urkuri Mikko Haapaniemi, kanttori Elina Rantamäki ja avustamassa Julia Huhta.

Jos ylläoleva videokuva ei jostakin syystä toimi, katso jumalanpalvelus täältä.

Jumalanpalvelus linkitetään myös Facebookiin Järvenpään seurakunta -sivulle.

Tervetulosanat

Alkumusiikki

• Oskar Merikanto: Ave Maria

Johdantosanat  ja rippi

Kiitosvirsi 50:1,6

Päivän rukous ja esirukous

Päivän virsi 52:1,4

Evankeliumiteksti, puhe ja uskontunnustus

Rukous

Musiikkia

Isä meidän -rukous

Herran siunaus

Loppumusiikki

----

Poikkeusolojen vuoksi jumalanpalveluksessa ei kerätä kolehtia. Voit osallistua rahankeräykseen, jonka tuotto menee samaan kohteeseen kuin virallinen kolehti olisi mennyt: kirkon rakentamiseen Fatickissa ja syrjäytymisvaarassa olevien ihmisryhmien voimaannuttamiseen Senegalissa Herättäjä-Yhdistyksen kautta.

Voit osallistua rahankeräykseen haluamallasi tavalla Herättäjä-Yhdistyksen verkkosivuilla olevien ohjeiden mukaan tai soittamalla kolehtipuhelimeen numeroon 0600 11100. Puhelun hinta on 10,10 € + paikallisverkkomaksu, ja se laskutetaan seuraavan puhelinlaskusi yhteydessä.

Rahankeräyksen järjestää Herättäjä-Yhdistys ry. Rahankeräyslupa: RA/2018/1100, Keräysaika: 1.1.2019–31.12.2023

----

Järvenpään kirkko sisältä.
Tervetuloa messuun joka sunnuntai klo 10.