Hautaustoimen toimistosihteerin virka

Nykyisen hautaustoimen toimistosihteerin jäädessä eläkkeelle haemme uutta viranhaltijaa hautaustoimeen. Vakituisen viran hoito alkaa 18.9.2024. Viran tehtävät sijaisena toivotaan otettavan vastaan 1.6.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Tehtävä on merkittävä asiakaspalvelutehtävä, jossa kohdataan surevia omaisia hautajaisjärjestelyissä auttaen. Asiakkaita palvellaan sekä hautausmaan toimistossa paikan päällä, puhelimitse että sähköisesti. Lisäksi sihteerillä on mm. laskutukseen ja hautainhoitorahaston sopimusten hallintaan liittyviä tehtäviä. Useat toimintatavat ovat lakisääteisesti määriteltyjä ja vakiintuneita, mutta työtä on mahdollisuus myös kehittää.

Tehtävässä edellytetään kokemusta asiakaspalvelusta ja sihteerin tehtävistä. Hyvät IT-taidot ja kyky omaksua uusia tietojärjestelmiä ovat vahvuuksiasi. Koulutusvaatimus tehtävään on soveltuva kaupallisen alan tutkinto, esimerkiksi merkonomi. Olet huolellinen, vastuullinen ja ystävällinen asiakaspalvelija. Olet myös evankelis-luterilaisen (ev.lut.) kirkon konfirmoitu jäsen.

Sihteerin tehtävässä sovelletaan Kirkon virka- ja työehtosopimusta. Viikoittainen työaika on 36 tuntia 15 minuuttia. Tehtävä on virkasuhteinen ja viran koeaika on 6 kuukautta. Palkkaus on KirVESTES vaativuusryhmän 502 mukainen. Tehtäväkohtainen peruspalkka on 2679,89 €/kk + Järvenpää-lisä (80,72 €) sekä mahdolliset kokemuslisät (96,00 € – 358,50 €).

Hakemukset tulee toimittaa sähköisellä hakulomakkeella viimeistään ke 1.5.2024.

--> Tästä hakulomakkeeeseen!

Haastatteluun valituille ilmoitetaan haastattelupäivästä erikseen.

Järvenpään seurakunta on luotettava ja hyvä työnantaja. Tarjoamme työntekijöillemme lounasedun, laajan työterveyshuollon, Smartum -liikunta- ja kulttuuriedun sekä mahdollisuuden työsuhdepolkupyörään.

Työyhteisömme toimii nykyaikaisissa toimivissa tiloissa, jota ympäröi kaunis hautausmaa-alue. Seurakunnalla on yksi hautausmaa, jonka yhteydessä sijaitsee siunauskappeli. Tiimimme koostuu viidestä vakituisesta työntekijästä. Lisäksi meillä on kesäaikaan noin 17 kausityöntekijää. Tervetuloa mukaan iloiseen joukkoomme!

Toimipisteenä on Järvenpään hautausmaan toimisto osoitteessa Kaukotie 48, Järvenpää.

Lisätiedot:
seurakuntapuutarhuri Satu Vuorinen