MUSAKERHOT

Maanantaisin ja tiistaisin klo 9.30-11 Kirkonkulman nuortentilassa, Kirkkotie 6 H.

Torstaisin klo 9.30-11 Haarajoen kerhohuoneella, Haarajoenkatu 2 ja Mankalan kerhohuoneella, Kytötie 73-75.

Musiikkipainotteinen perhekerho kaikenikäisille lapsille yhdessä vanhemman kanssa. Ei ennakkoilmoittautumista.

LIIKKUVA PERHEKERHO

Maanantaisin klo 9.30-11 seurakuntatalon liikuntahallissa (käynti Yhteiskoulun puoleisesta päädystä, Kammarin ovesta), Kirkkotie 1 C.

Liikutaan yhdessä perheen kanssa. Mukaan juomapullo ja verkkarit tai muut mukavat vaatteet.

Liikkuva perhekerho myös kevätkaudella 2024 sunnuntaisin kerran kuussa: 14.1., 4.2., 25.2., 7.4. ja 5.5 klo 15-16.30.

VAUVAKERHO

Maanantaisin klo 9.30-11 Mankalan kerhohuoneella, Kytötie 73-75.

Perheille, joissa alle 1-vuotias lapsi – eka, toka, kolmas… siis ihan kaikille vauvaperheille (vain vauvan kanssa).

NUORTEN ÄITIEN TUPA

Maanantaisin klo 13-14.30 Loutin kerhotalolla, Harjutie 2 B.

Nuorten äitien tupa on tarkoitettu nuorille äideille. Tervetuloa viettämään mukavaa yhteistä aikaa kahvikupposen äärelle.

EKA VAUVA -KERHO

Keskiviikkoisin klo 13-14.30 Loutin kerhotalolla, Harjutie 2 B.

Eka vauva -kerho on tarkoitettu ensimmäistä lastansa odottaville vanhemmille ja perheille, joissa on alle 1-vuotias esikoisvauva.

Tervetuloa viettämään yhteistä hyvää hetkeä. Vaihdamme ajatuksia ja kokemuksia kahvikupposen äärellä.

VAUVAMUSKARI

Torstaisin klo 13-14.30 Laurilan seurakuntakodilla, Riihitie 2. Musiikkipainotteinen perhekerho alle 1- vuotiaille vauvoille yhdessä vanhemman kanssa. Muskarihetki klo 13-13.30

ILTATUPA

Torstaisin klo 17-19 Loutin kerhotalolla, Harjutie 2 B.

Iltaperhekerho kaikenikäisille lapsille huoltajineen. Tarjolla pientä iltapalaa. Voit tulla oman aikataulusi mukaan. Lisätietoa Loutin tuvasta tästä linkistä.

TAAPEROKERHO

Perjantaisin klo 9.30-11.00 Kirkonkulman nuortentilassa, Kirkkotie 6 H.

Yhdessäoloa ja tekemistä perheille, joissa noin 1-2 -vuotias taaperoikäinen lapsi. Myös pienemmät sisarukset tervetulleita.

LOUTIN TUPA

Maanantaisin, tiistaisin ja perjantaisin klo 9-15, keskiviikkoisin klo 12-15 ja torstaisin klo 9-15 sekä 17-19 Loutin kerhotalolla, Harjutie 2 B.

Loutin tupa on avoinna joka arkipäivä. Tule oman aikataulusi mukaan! Yhdessäoloa, keskustelua, leikkiä ja puuhaa kaikenikäisille. Tarjolla kahvia, teetä ja pientä purtavaa.

Tuvassa on erillistä ohjelmaa alla olevan aikataulun mukaisesti erityisesti pienet kävijät huomioon ottaen, ohjelmaan osallistuminen on vapaaehtoista.

Maanantaisin klo 9-14 Taidetupa

Maalaillaan, askarrellaan, piirretään ja tehdään yhdessä luovia töitä vaihtuvin teemoin.

Maanantaisin klo 13-14.30 Nuorten Äitien tupa

Rentoa yhdessäoloa ja keskustelua lapsiarjesta kahvikupposen äärellä.

Tiistaisin klo 10.30-11.45 Soppatupa

Tarjolla maksuton lounas.

Keskiviikkoisin klo 13-14.30 Eka vauva

Kerho perheille, joissa on alle 1-vuotias esikoisvauva sekä ensimmäistä lastaan odottaville vanhemmille.

Torstaisin klo 9-14 Avointen ovien tupa

Mukavaa yhdessäoloa ja puuhastelua.

Torstaisin klo 17-19 Iltatupa

Vietetään yhdessä mukavaa aikaa pienen iltapalan äärellä.

Perjantaisin klo 9.30-10 Musatupa

Iloitaan yhdessä musiikista soittaen, laulaen, leikkien ja liikkuen.

Lisätietoa: Loutin tupa, Jasmin Anttila, p. 040 836 1110, jasmin.anttila@evl.fi

Järvenpään seurakunnan varhaiskasvatus avoin toiminta kevät 2024