Prima Vista

Prima Vista on vakiintunut noin 40 aktiivisen laulajan tiiviiksi yhteisöksi. Prima Vistan vahvuus on sen monipuolisuus. Harrastajapohjainen kuoro esiintyy paljon. Kuoron ohjelmisto koostuu yhtä lailla klassisesta kuin kevyestäkin musiikista sekä kirkkomusiikista.

Prima Vista -kuoro on perustettu vuonna 1990. Kuoro sai alkunsa viiden tytön porukasta, joka lauloi tuomasmessuissa yhdessä. Innokkaiden laulajien joukko kasvoi pikkuhiljaa, ja Prima Vista profiloitui Järvenpään seurakunnan nuorisokuoroksi. Kuoroa johtaa Airi Saloniemi.

Vuosien varrella laulajien joukko kasvoi, ja heidän keski-ikänsä nousi. Enää Prima Vista ei ole nuorisokuoro. Enimmillään kuorossa on ollut aktiivisia laulajia noin 80.

Yhteystiedot, esiintymistiedot ja muuta ajankohtaistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Prima Vista esiintymässä.