Viestintä

Viestintä hoitaa seurakunnan ulkoista ja sisäistä viestintää ja opastaa siinä myös kaikkia seurakunnan työntekijöitä. Kerromme seurakunnan työstä ja tapahtumista mm. viikoittaisella ilmoituksella paikallislehdessä, kirjoittamalla juttuja ja tarjoamalla juttuvinkkejä tiedotusvälineisiin, tekemällä toimintaesitteet ja mainoksia, ylläpitämällä ja kehittämällä seurakunnan verkkosivuja ja huolehtimalla läsnäolosta sosiaalisessa mediassa. Sisäistä viestintää hoidamme mm. intran kautta. Seurakunnan viestintä on järvenpääläisten ja seurakuntalaisten palvelua - näymme ja olemme läsnä.

Vuodenvaihde toi muutoksia seurakuntien lehti-ilmoitteluun. Viikko-lehden päättymisen myötä seurakunnan ilmoitukset julkaistaan kerran viikossa Keski-Uusimaa -lehdessä. Noin kerran kuukaudessa (25.1., 21.3., 25.4. ja 30.5.) Järvenpään, Keravan ja Tuusulan seurakunnilla on lehdessä oma nelisivuinen Kirkonmäki-liite. Tuolloin Keski-Uusimaa -lehti jaetaan ilmaisjakelulehden tavoin kaikkiin talouksiin. Huom! kyseisellä viikolla ei ole seurakunnan ilmoituksia keskiviikon lehdessä.