Tervetuloa mukaan kouluikäisten toimintaan

Seurakuntana haluamme antaa 7-14-vuotiaille kokemuksen turvallisesta ja iloisesta suhteesta Jumalaan. Elämän suuressa seikkailussa iloitsemme pienistä asioista, opettelemme kantamaan vastuuta sekä ymmärtämään, kuka on lähimmäinen ja miten häntä voi tukea ja auttaa.

Joskus elämässä eteen voi tulla tilanteita, että olisi kiva jutella jonkun ulkopuolisen kanssa. Lasten ja nuorten on mahdollista saada työntekijöiltämme keskusteluapua tarvittaessa. Otathan meihin ohjaajiin rohkeasti yhteyttä - yhteystiedot löytyvät sivun oikeasta reunasta.
Lisäksi voit ottaa yhteyttä myös www.nettitupu.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai kirkonkeskusteluapua nuorille.

Instagrammissa @kirkonmakijunnut voit seurata ajankohtaisia juttuja varkkarityöstä. Käy kurkkaamassa.

Tule mukaan leirille - leirisivulle pääset kätevästi alla olevasta linkistä.

Seurakunta järjestää paljon erilaisia leirejä kouluikäisille. Leirillä vietetään mukavaa aikaa yhdessä, liikutaan, lauletaan, askarrellaan, touhutaan kaikenlaista kivaa.