Järvenpään seurakunnan kirpputori

Kirppu avoinna tiistaisin, keskiviikkoisin ja perjantaihin klo 10–14, torstaisin klo 10–18 ja lauantaisin klo 11–15.

Näin löydät Kirpulle

Kirpputori Kirppu sijaitsee Järvenpään kirkon alakerrassa. Sisäänkäynti on Kansakoulunkadun puolelta.

Kirpun puhelinnumero aukioloaikoina on p. 050 407 1002.

Kirpulla Naistenpäivän 8.3. kunniaksi arpajaiset. Tervetuloa osallistumaan ja ostoksille!

Lahjoitukset

Otamme lahjoituksia (vaatteita, astioita, leluja, huonekaluja ym.) vastaan Kirpun aukioloaikoina. Tuothan vain ehjää ja puhdasta. Ei sähkölaitteita eikä kirjoja. Huonekalujen suhteen meillä on rajalliset tilat, mutta aina voi tarjota.

Lue Kirpun 35-vuotisjuhlista

Lahjoita - tuotto hyväntekeväisyyteen

Voit lahjoittaa käyttökelpoista tavaraa myytäväksi kirpputorin aukioloaikoina.

Jos haluat lahjoittaa huonekaluja tai muuten isokokoisia tai tilaa vieviä tavaroita, ota yhteys kirpputorille puhelimitse. Torstaisin on huonekalujen kotiinkuljetus- ja noutopalvelu.

Kirpputorin tuotto menee lähetystyölle ja Yhteisvastuukeräykselle. Annamme myös lahjoituksia apua tarvitseville Suomessa yhteistyössä diakoniatoimiston ja kaupungin sosiaalitoimen kanssa.

Kirpputorilta annetaan myös Suomen Punaisen Ristin paikallistoimiston pyynnöstä tavara-apua katastrofitilanteissa. Lisäksi kirpputorilta toimitetaan humanitaarista apua Viroon mm. Viljandin rovastikuntaan, Põltsamaan seurakuntaan ja Ida-Virumaan inkerinsuomalaisten seuralle Jõhvissa.

Tule mukaan vapaaehtoistyöhön

Järvenpään seurakunnan kirpputori on toiminut  vuodesta 1988 alkaen. Toiminnassa on mukana noin 40 vapaaehtoista myyjinä, lajittelijoina ja autonkuljettajina.

Lisätietoja kirpputoritoiminnasta ja vapaaehtoistyöstä diakoni Merja Korhoselta numerosta 050 434 4822.

Erinomainen palvelu, sain neuvoja sopivan puvun hankintaan, ja hyvin yksilöllistä palvelua.
Hinnatkin ovat todella edukkaita, budjettitietoisen paratiisi!
- Konsta Kivelä, Kirpun asiakas

Katso myös kartta.