Lnak 4

Lnak 4 antaa valmiudet toimia apuohjaajana eli aparina seurakunnan lasten, varhaisnuorten ja nuorten toiminnassa, mutta erityisesti rippikoulussa. Lisäksi koulutus antaa ohjaajan pätevyyden Lapsi- ja nuorisotyön avustajakoulutukseen.

Koulutus sisältää kristinuskoon, seurakuntaan ja sen toimintaan, kristittynä kasvamiseen, kristilliseen kasvatukseen sekä opettamiseen liittyviä pohdinnallisia ja menetelmällisiä opintojaksoja, erilaisten ryhmien ohjaamisharjoitteluja sekä ilmaisutaidon ja viestinnän harjoituksia. Lisäksi koulutus sisältää monipuolista osallistumista Järvenpään seurakunnan toimintaan ja erilaisia seurakunnallisia vastuutehtäviä.

Koulutus kestää vuoden koostuen kokoontumisista n. kerran kuukaudessa, viikonlopun koulutusleireistä sekä erilaisista nuoren seurakunnan tapahtumista ja vastuutehtävistä. Koulutuksesta saa todistuksen.

Tervetuloa nakkineloseksi!

Ohjelmassa seuraavaksi

Ohjelmatietoja ei tällä hetkellä saatavilla.

Lnak 4 -koulutukseen liittyviin kysymyksiin vastaa

Anna Markkanen