Esirukous nimikkolähettien ja -kohteiden puolesta

Rukoilemme lähetystyön, seurakuntamme nimikkolähettien ja stipendiaattien puolesta.

Jumala. Siunaa lähetystyötä kaikkialla maailmassa, kaikissa maissa. Siunaa vapaaehtoisia, jotka toimivat lähetystyön hyväksi. Siunaa ja varjele Päivi ja Sakari Löyttyä Namibiassa sekä Sara Latvusta ja Tuomas Meurmania Kambodzassa.

Siunaa vammaistyötä Mongoliassa ja Nepalissa, ilmastotyötä Etiopiassa, koulutyötä Senegalissa, Palestiinassa ja SAT-7 lähettämää opetusohjelmaa pakolaislapsille Syyriassa, diasporatyötä Kreikassa ja kirkollista työtä Boliviassa. Siunaa stipendiaattiamme Theresa Bakajikaa ja hänen opintojaan Sambiassa.

Jumala. Me rukoilemme kirkkosi puolesta, että se osaisi viedä toivoa sinne, missä toivoa ei näy, rohkaisun sanoja sinne, missä ihmisiä sorretaan, apua sinne, missä tarvitaan kuuntelijaa ja auttajaa. Anna meille viisautta, tahtoa ja rohkeutta työskennellä sellaisen maailman puolesta, jossa vallitsee rauha, turvallisuus, vapaus, oikeudenmukaisuus ja lähimmäisenrakkaus. Aamen.

Lähetyskynttelikkö Järvenpään kirkosta.

Kuva: Päivi Tirri

Päivi ja Sakari Löytty (Namibia)

Lähetysseuran työntekijät Päivi ja Sakari Löytty aloittivat Namibian evankelisluterilaisen kirkon palveluksessa yli 20 vuotta sitten. Nykyään he jakavat osaamistaan eteläisen Afrikan kirkkojen yhteisössä.

Lue Päivi ja Sakari Löytyn terveisiä heidän uutiskirjeestään täältä.

Ole yhteydessä!

Päivi ja Sakari Löytty
P.O.Box 90669 Klein Windhoek
Winhoek, NAMIBIA

Sara Latvus ja Tuomas Meurman (Kambodža)

Sara Latvus toimii Suomen Lähetysseuran hankehallinnon asiantuntijana ja Tuomas Meurman Kirkko ja teologia -työn asiantuntijana Kambodzassa.