Rippikoulu

Rippikoulu on tutkimusmatka kristilliseen uskoon, johon liitytään kasteessa. Voit tulla mukaan, jos sinut on jo kastettu tai pohtiaksesi, haluatko tulla kastetuksi ja liittyä kirkon jäseneksi. Rippikoulussa tutustut myös itseesi, omaan elämääsi ja omiin ajatuksiisi. Opit tuntemaan uusia ihmisiä ja saat uusia kavereita ja valtavasti muistoja.

RIPPIKOULUT 2024

Vuoden 2024 rippikouluihin ilmoittautuminen päättyi 8.10.2023. Ole yhteydessä rippikoulupappiin, mikäli riparille hakeutuminen kiinnostaa.
Rippikoulujen 2024 vanhempainilta --> Linkki vanhempaillan tallenteeseen.
Rippikouluesite on luettavissa täältä

RIPPIKOULUN MUUALLA KÄYVÄT ELI SATELLIITIT

Rippikoulu on mahdollista käydä esim järjestön, harrasteseuran tai herätysliikkeen järjestämänä. Jos käyt riparin muuten kuin Järvenpään seurakunnan järjestämänä, niin ilmoita tietosi tästä linkistä. Saat kevääksi 2024 tietoa kokoontumisista. Satelliittien kevään infokirje löytyy TÄÄLTÄ

ERITYISRIPPIKOULU

Erityistä tukea tarvitseville nuorille on tarjolla oma rippikouluryhmänsä (esim. kehitysvamma, autismi). Rovastikunnallinen erityisrippikoululeiri järjestetään Keravan seurakunnan leirikeskuksessa Nuottakodossa 24.6-27.6.2024.
Tutustumisviikonloppu järjestetään 27.-28.4.2024.
Konfirmaatio on sunnuntaina 30.6.2023 klo 10 Keravan kirkossa.
Hinta 160 euroa.

HUOM Leirille voi osallistua myös päiväkävijänä

Ilmoittaudu erityisrippikouluun TÄSTÄ

Jos haluat keskustella muista mahdollisuuksista erityisrippikoulun käymiseksi,voit ottaa yhteyttä kehitysvammaistyön pappiin