Kirkonkulma

Kirkonkulma löytyy betonikirkon vierestä.

Kirkkotie 6, 04400 Järvenpää

Auki sopimuksen mukaan. Ota yhteyttä, päivystävä vahtimestari p. 040 041 7882

Kirkonkulmassa on tilat lapsille, perheille ja nuorille.

Tiloja on neljässä kerroksessa. Ylimmästä kerroksesta löytyy toimisto- ja pienryhmätiloja.

Juhlasali ja Elävän veden kappeli sopivat perhejuhlien järjestämiseen

Kirkonkulman juhlasali on tarkoitettu seurakunnan tapahtumien lisäksi erilaisten perhejuhlien viettoon. Juhlasalia ja sen yhteydessä olevaa ruokasalia voi vuokrata juhlia varten.  Juhlasalista löytyvät nykyaikaiset äänen- ja kuvantoistolaitteet. Salin digitaalinen piano tarjoaa hyvät puitteet musiikin toteuttamiselle. Salia koristavat kaari-ikkunoiden lasimaalaukset on suunnitellut ja toteuttanut järvenpääläinen Sari Narmala.

Lisätietoja tilavarauksista ja hinnoista

Kerhotilat perheen pienimmille

Lasten kerhotilassa kokoontuvat päiväkerhot 3-6 -vuotiaille lapsille. Päiväkerhon sisäänkäynti on Kirkonkulman päädyssä (keskustan puolella).

Koululaisten iltapäivätoiminnan tila

Koululaisten iltapäivätoiminnalle on oma tilansa, jossa pienet koululaiset viettävät koulupäivän jälkeisiä iltapäivän tunteja turvallisten ohjaajien kanssa.

Nuorten tilat

Tilassa kokoontuu mm. erilaisia perhekerhoja, isoskoulutus- ja rippikouluryhmiä sekä perjantain nuorten illat. Tila on nuorten näköinen paikka, johon on helppo tulla kokemaan seurakuntayhteyttä.

Toimintaa Kirkonkulmassa vuodesta 2012 alkaen

Kirkonkulma rakennettiin vuonna 2011. Toiminta talossa alkoi vuoden 2012 alussa. Rakennuksen on suunnitellut riihimäkeläinen rakennusarkkitehti Keijo Kalteva. Kirkonkulma on rakennettu ilman lainarahaa. Rakentamiseen tarvittavat varat on säästetty vuosien varrella verovaroista.

Tiedustelut ja varaukset:

09 271 941 Kirkkoherranvirasto (vaihde)

Esteetön kulku Esteetön kulku
Induktiosilmukka Induktiosilmukka