Hautausmaan assistentin toimi

Järvenpään seurakunnassa on haettavana vakituinen kokoaikainen hautausmaan assistentin toimi hautausmaan työntekijöiden ammattitaitoiseen tiimiin.

Tehtävään kuuluu

• asiakaspalvelu ja neuvonta
  • siunausvarauksiin liittyvät tehtävät
  • hautaustoimen toimistotehtävät
  • hautainhoitorahaston toimistotehtävät
  • hautausmaan yleiskunnossapito
  • siunauskappelin suntion tehtävät, mm. vainajien vastaanottaminen, arkku- ja uurnasaatot.

Tehtävässä voi mahdollisesti sijaistaa toimistosihteeriä sekä hautausmaamestareita. Työtä on myös lauantaisin.

Kelpoisuusehtona on kaupallinen tai puutarha-alan tutkinto ja riittävä käytännön työkokemus hautausmaatyöskentelystä. Toimeen valittavan tulee olla evankelis-luterilaisen (ev.lut.) kirkon jäsen. Tehtävässä tarvitaan ajokorttia.

Tehtävä sijoittuu vaativuusryhmään 501. Peruspalkka on 2527,02 €/kk + Järvenpää-lisä 80,72 €/kk. Lisäksi voi saada 5, 10 tai 15 vuoden kokemuksen perusteella kokemuslisää 91,50 – 341 €/kk.

Työ alkaa 1.6.2024 tai sopimuksen mukaan. Toimi täytetään kuuden (6) kuukauden koeajalla. Työaika on 38 tuntia 25 minuuttia viikossa.

Hakemukset ja CV:t tai opinto- ja työtodistusjäljennökset (joita ei palauteta) on toimitettava ti 30.4.2024 klo 13.00 mennessä osoitteella

Järvenpään seurakunta
Kirkkoneuvosto