Erika Hakulinen (vasemmalla) ja Elina Niemi.

Radio Kirkonmäki on Järvenpään seurakunnan suora makasiinityyppinen pop-up-radiolähetys studiokameroilla höystettyinä. Ensimmäinen radiolähetys lähetetään sunnuntaina 12.12.2021 klo 17 alkaen seurakunnan YouTube -kanavan kautta. Radio-ohjelmassa keskitytään seurakunnan joulunajan tapahtumiin ja kuulumisiin. Lähetyksessä vierailee haastateltavana mielenkiintoisia vieraita ja tietysti kuullaan myös jouluista livemusiikkia. Studiomuusikkona on järvenpääläinen musiikin monipuolinen ammattilainen Markku ”Make” Perttilä.

Radio Kirkonmäen suoran lähetyksen juontavat Elina Niemi ja Erika Hakulinen.

- Ihanaa päästä juontotehtäviin uuden Radio Kirkonmäen kautta, iloitsee radio- ja tv-journalismia opiskellut Niemi. Hän on toiminut vuosien varrella Järvenpään seurakunnan nuorten toiminnan pitkäaikaisena vastuunkantajana, esilaulajana mm. monissa konfirmaatiomessuissa sekä pitänyt oman konsertinkin Järvenpään kirkossa.

- Radiojuontajan tehtävät alkoivat kiinnostaa yläkoulun aikoihin, kun olin Ylellä tutustumassa työelämään. Tykkään myös puhua paljon, Hakulinen naurahtaa.

- Kumminkin ajatus siitä, että puhuisin isommalle kuulijakunnalle, tuntuu todella jännittävältä.

Säännöllistä ohjelmaa ei Radio Kirkonmäki näillä näkymin lähetä, mutta pop up-lähetyksiä on kyllä suunnitteilla ensi vuodellekin.

Radio Kirkonmäen studioon voi lähettää jouluisia tervehdyksiä, runoja ja ajatuksia sekä tietysti palautetta ohjelmasta WhatsApp-viestillä p. 046 688 1605 lähetyksen aikana.

Radio Kirkonmäki
su 12.12.2021 klo 17