Hengellinen pohdiskelu

Meissä kaikissa on kaipaus johonkin itseämme suurempaan. Täytämme sydämen tyhjyyttä helposti materiaalilla, kiireellä, tietämisellä tai millä milloinkin. Oleellisen äärelle löytää kuitenkin parhaiten pysähtymällä ja kuuntelemalla.

Sana sinulle Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Hartauskirjoituksia jokaiselle pyhäpäivälle.

Radion aamu- ja iltahartaudetLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Aamu-ja iltahartaudet kuullaan YLE Radio 1:ssä maanantaista lauantaihin. Hartaudet löytyvät myös Yle Areenasta ja osa tekstimuodossa kirkon sivuilta.

LatauspaikkaLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Latauspaikalla luetaan joka päivä muutaman jakeen pituinen raamatunkohta, jonka sanomaan syvennytään rukouksen ja mietiskelyn avulla.

RukouksiaLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Valmiita rukouksia tästä ajasta ja satojen vuosien takaa.

PisaraLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Pisara suuresta kertomuksesta lauantaisin Yle TV1 klo 15.10 ja myöhemmin Yle Areenassa.

ValohoitoLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Ajatuksia ja hartauksia pääkaupunkiseudun seurakunnista.

höyhen vedenpinnalla
"Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon..." Matt. 11:28

Hartauskirjoituksia

Voit lukea Järvenpään seurakunnan työntekijöiden kirjoittamia hartauskirjoituksia alla olevien linkkien kautta. Kirjoitukset on julkaistu Keski-Uusimaa-lehdessä.

Elää ja rakastaa Linkki avautuu uudessa välilehdessä/ Tarja Seppänen 24.4.2016