Etelä-Suomen aluehallintovirasto (AVI) ja Espoon hiippakunnan tuomiokapituli ovat antaneet uudet koronaohjeet, jotka ovat voimassa 25.11. – 24.12.2021. Ohjeiden mukaisesti:

• rajoitukset eivät koske uskonnonharjoitusta (esim. messut ja hartaudet)

• Järvenpään seurakunnassa konsertit ja myyjäiset voidaan toteuttaa suunnitellusti.

• Järvenpään kirkon Kauneimmat joululaulut -tilaisuuksiin voidaan ottaa vain 310 osallistujaa eli puolet tilan hyväksytystä normaaliajan enimmäisosallistujamäärästä. Tarvittaessa jouluviikolla järjestetään ylimääräinen tilaisuus, mikäli osallistujia tilaisuuksiin on tulossa enemmän kuin voidaan ottaa.

• Kauneimmat joululaulut 16.12. Jampan seurakuntakodissa muuttuvat Jampan puurojuhlaksi.

Noudatamme edelleen yleisiä hygieniaohjeita ja suosittelemme kaikissa seurakunnan tilaisuuksissa kasvomaskin käyttöä.

Kauneimmat joululaulut ja muut yhteislaulutuokiot

Yhteislaulutilaisuuksissa on käytössä koronapassi. Tulethan ajoissa paikan päälle.

Huom! Ota myös henkilöllisyystodistus mukaan.

Järvenpään kirkossa

Su 12.12. klo 15 Kauneimmat joululaulut perheille Lapsikuoro ja Nuorten kuoro.

Su 12.12. klo 18 Kauneimmat joululaulut. Nuorten kuoro

Ke 15.12. klo 19 Kauneimmat joululaulut. Canzonetta Nova. Linkki verkkolähetykseen tästä.

Su 19.12. klo 22 Kauneimmat joululaulut. Mukana järvenpääläisiä muusikoita.

Ke 22.12. klo 19 Kauneimmat joululaulut. Prima Vista. Tilaisuuden kesto 45 min. Heti tilaisuuden jälkeen klo 20 Pieni joulukonsertti Prima Vistan tapaan, johtaa Heikki Ruokonen. Prima Vistan ja Heikki Ruokosen viimeinen yhteinen konsertti.

Haarajoen kerhohuoneessa

Ti 14.12.  yhteislaulutilaisuutta ei vietetä.

Jannen Kirkkokontilla

La 18.12. klo 10-12 Kauneimmat joululaulut Jannentorin lavan luona.

Seurakuntatalo

Perjantai 17.12. klo 20  Christmas Carols Jazz.

Englanninkielisiä joululauluja.

Yhteislaulutilaisuuksiin on vapaa pääsy. Kauneimmat joululaulut -tilaisuuksissa kerätään kolehti Suomen Lähetysseuralle.