Järvenpään, Keravan ja Tuusulan seurakuntien Perheasiain neuvottelukeskuksessa on haettavana pe 3.5.2024 klo 16 mennessä

Perheneuvojan virka

Perheneuvojan viran ensisijaisena tehtävänä on antaa keskusteluapua parien ja perheiden kriisitilanteissa. Työskentely tapahtuu pääasiassa yksilöiden, parien tai ryhmien kanssa.

Viran pätevyysvaatimuksina on tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto, soveltuvuus tehtävään sekä perheneuvojan erityiskoulutus tai sitoutuminen sen suorittamiseen. Perehtyneisyys sielunhoitotyöhön tai psykoterapiaan sekä suoritettu työnohjaajan koulutus katsotaan eduksi. Hakijan on tarvittaessa suostuttava soveltuvuustutkimukseen.

Virkaan valitun tulee olla Suomen evankelis-luterilaisen (ev. lut.) kirkon jäsen ja hänen on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan ennen viran vastaanottamista. Virka täytetään 6 kk:n koeajalla.

Viran palkkaus on vaativuusryhmän 602 mukainen. Tehtäväkohtainen palkka ilman vuosisidonnaista palkanosaa (korkeintaan 487 €/kk) on 3721,24 €/kk (sisältää Järvenpää-lisän 80,72 €/kk). Virka tulee ottaa vastaan to 15.8.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Hakemus ja ansioluettelo osoitetaan Järvenpään seurakunnan kirkkoneuvostolle ja lähetetään pe 3.5.2024 klo 16.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen anssi.tietavainen@evl.fi

Virkaa koskevat tiedustelut:

Perheasiain neuvottelukeskuksen johtaja