Jampan aamukaffeilla ja muissa tilaisuuksissa voi tavata tuttuja ja tutustua uusiin ihmisiin.

Kevät 2024

Tiistakahvila klo 12–15

English Bible Club

Welcome to English Bible Club! We meet every other Wednesday at Jampan sydän at 10.00, for fellowship and Bible study.

Ruokajakelu torstaisin klo 11.15.

Aamukaffet ja käsityöpiiri perjantaisin klo 9–12. Aamuhartaus klo 9, jonka jälkeen runsas aamupala hyvässä seurassa.

Seurakunnan työntekijöitä tavattavissa.

Ehtoollishartaus ja kahvit sunnuntaisin 28.1, 25.2 , 31.3, 21.4. ja 26.5. klo 12.

Pääsiäisaskartelu ti 26.3. klo 17–18.30.

Kevätretki ma 27.5. Leiriniemeen.

Ilmoittautuminen Jampan sydämen toiminnan yhteydessä.

Ideariihi

Tule mukaan Ideariiheen, joka on tarkoitettu kaikille Jampan aluetyön tilaisuuksissa kävijöille. Ryhmässä on mahdollista vaikuttaa Jampan sydämen

toimintaan. Tule mukaan tiistaina 30.1. klo 13 Jampan sydämeen.

Pysy kärryillä

Klikkaa itsesi mukaan Facebookissa Jampan Aamukaffet -ryhmään, joka on Jampan alueen asukkaille tarkoitettu keskustelupaikka. Ryhmän juuret ovat

Jampan seurakuntakodin Aamukaffeilla. Ryhmää ylläpitävät Järvenpään seurakunnan työntekijät ja vapaaehtoiset. Ryhmässä voi keskustella

hyvässä hengessä kaikesta maan ja taivaan välillä. Myös alueen tapahtumia ja tilaisuuksia saa jakaa.

Tule hengähtämään naisten ryhmään!

Naistenryhmä joka kuukauden ensimmäisenä tiistaina 6.2., 5.3., 2.4. ja 7.5. klo 18 Jampan sydämen ovet avoinna juuri sinulle.

Saavu rohkeasti kahvittelemaan, jutustelemaan luottamuksellisessa ilmapiirissä ja kuuntelemaan vaikkapa mielenkiintosi pohjalta pidettyjä

alustuksia. Tervetuloa kaikenikäiset naiset! Järjestäjinä seurakunnan vapaaehtoinen Teija Määttänen ja diakoni Pia Valonen. Tiedustelut:

teijamaattanen@gmail.com.

Varkkarinurkka

jatkuu perjantaisin klo 16.30–18 Perhetalo Joutsikissa, Naavatie 1.

Missä Jampan sydän on?

Lue tila-sivulta.

Facebookissa voit liittyä  Jampan aamukaffet -Facebook-ryhmään.

seurakuntapastori, virkavapaalla

hallinto
Jampan alue

Arkityössä toimin Jampan alueella Aamukaffella, ruokajakelussa ja erilaisissa tapahtumissa Käyn myös sielunhoidollisia keskusteluja ja pidän sururyhmiä ja rippikouluja. Viikonloppuisin kastan, vihin, hautaan ja toimitan jumalanpalveluksia. Minut on nimetty seurakunnan valmiuspäälliköksi ja häirintäyhdyshenkilöksi.

Jampan alueella haluan rakentaa hyvää yhteisöllisyyttä ja puhua ja toimia heikoimmassa asemassa olevien hyväksi. Jumalan rakkaus ja seurakunnan palvelut kuuluvat kaikille.

Vapaa-ajalla vietän aikaa crossfitin ja painonnoston parissa, neulon ja luen sekä retkeilen ja vaellan luonnossa. Asun Järvenpäässä puolison, kahden teini-ikäisen lapsen ja koiran kanssa.

diakoni, vs.

Jampan aluetyö
Yhdessä katettu -verkosto
Rari-toiminta

Työskentelen yleisen diakoniantyön lisäksi Jampan diakonina ja Yhdessä Katettu verkoston yhteyshenkilönä lahjoitusruokaan liittyvissä innovaatioissa.

Koen työssäni tärkeäksi olla osaltani tukemassa ihmisten kokonaisvaltaista hyvinvointia: psyykkinen, fyysinen, sosiaalinen ja hengellinen hyvinvointi ovat kaikki tärkeitä näkökulmia. Lisäksi yhteiskunnan rakenteet vaikuttavat hyvinvointiin ja niihin tulee voida vaikuttaa.

Erityisesti minua innostaa löytää ihmisistä heidän vahvuuksiaan ja nostaa niitä esiin. Vapaa-ajallani keskityn läheisiini ja virkistyn esimerkiksi liikunnasta.

Diakoniavihkimyksessä huoneentauluksi valitsemani Raamatun kohta on Jesajan kirjasta: ”Minä luon huulten hedelmän, rauhan kaukaisille ja läheisille, -sanoo Herra- ja minä parannan hänet.” (Jes.57:19)