Jatkot - työikäisten kohtaamispaikka

Jatkoilla kohdataan kerran kuukaudessa perjantaisin klo 18 seurakuntasalissa (Kirkkotie 1). Jatkot on työikäisille tarkoitettu ilta, jossa on tarjolla opetusta kristillisestä uskosta ja elämästä, keskustelua, laulua ja rukousta. Illat aloitetaan yhteisellä ruokailulla. Ruokailemaan voi tulla jo klo 17.30 alkaen. Ohjelma aloitetaan ruokailun jälkeen. Eri-ikäisille lapsille on omaa toimintaa isosten johdolla. Ilta päättyy yhteiseen iltahartauteen. Lisätietoja Jatkoista saat Jatkojen Fb-sivuilta.

19.1. Gospelia kautta vuosien, Petri Toivanen
9.2.  Minun armoni riittää sinulle, Juha Lavapuro
15.3. Open Doors, Miika Auvinen ja Grace Nigeriasta
20.-21.4. Jatkot-leiri Leiriniemessä
17.5. Täydellinen kirkko, Petri Repo (Huom! Ulkona tai Kirkonkulmassa, säästä riippuen)

seurakuntapastori

aikuiset
Oliivi

Olen aikuistyön pappi. Työnkuvaani kuuluu kaikki aikuisten parissa tehtävä työ, ennen kaikkea monien aktiivisten ryhmien ja parisuhdekurssien toiminnan koordinoiminen. Lisäksi vastuulleni kuuluu ekumeenisten yhteyksien ylläpitäminen Järvenpäässä.

Työnäkyäni voisi luonnehtia julistavaksi ja käytännönläheiseksi. Pyrin toimimaan niin, että sanoma Jeesuksessa ilmi tulleesta Jumalan rakkaudesta olisi kaikkien ihmisten kuultavissa. Tykkään käsillä tekemisestä ja teenkin mielelläni kaikkea mahdollista mitä vain osaan.

Olen aina ollut aika aktiivinen menemään. Vapaa-aikani täyttyy urheilusta, musiikista, retkeilystä ja käsitöistä. Kolmannelta ammatiltani olen huonekalupuuseppä. Kaikkein tärkeintä minulle on kuitenkin perhe ja perheen kanssa yhdessä tekeminen.

Lempiraamatunkohtiani ovat 1. Joh. 4:9-10 ja Hepr. 4:15-16.