MiestenPerjantai

Mies, tule viettämään yhteistä iltaa ja keskustelemaan elämän avoimista kysymyksistä rehdissä ilmapiirissä kahvin kera, perjantaisin klo 18-21 Vanhankirkon salissa, Kirkkotie 2. Kahvitarjoilu alkaa klo 17.30.

12.1. Miehen terveys, Mikko Oikkonen, lääkäri
16.2. Mieli ja muisti, Tuomo Nikkola, kanttori, dipl. laulaja
14.3. Naisten kahvilassa Olli Seppänen, Naisten ja miesten ilta, Levoton Lähi-itä, onko tilanne kenenkään hallinnassa?
15.3. Luotu vai sattumalta syntynyt, Rope Kojonen, yliopistonlehtori
3.4.  Saunailta klo 18 Leiriniemessä (lähtö klo 17)
Hengellinen musiikki – laulua ja puhetta gospelista, Petri Repo
19.4. Isän varjo, Timo Korpinen, Perheasiain neuvottelukeskuksen johtaja (Hämeenlinna)
3.5. Kevätmessu Elävän veden kappelissa ja keväinen ilta Kirkonkulman salissa

seurakuntapastori

aikuiset
Oliivi

Olen aikuistyön pappi. Työnkuvaani kuuluu kaikki aikuisten parissa tehtävä työ, ennen kaikkea monien aktiivisten ryhmien ja parisuhdekurssien toiminnan koordinoiminen. Lisäksi vastuulleni kuuluu ekumeenisten yhteyksien ylläpitäminen Järvenpäässä.

Työnäkyäni voisi luonnehtia julistavaksi ja käytännönläheiseksi. Pyrin toimimaan niin, että sanoma Jeesuksessa ilmi tulleesta Jumalan rakkaudesta olisi kaikkien ihmisten kuultavissa. Tykkään käsillä tekemisestä ja teenkin mielelläni kaikkea mahdollista mitä vain osaan.

Olen aina ollut aika aktiivinen menemään. Vapaa-aikani täyttyy urheilusta, musiikista, retkeilystä ja käsitöistä. Kolmannelta ammatiltani olen huonekalupuuseppä. Kaikkein tärkeintä minulle on kuitenkin perhe ja perheen kanssa yhdessä tekeminen.

Lempiraamatunkohtiani ovat 1. Joh. 4:9-10 ja Hepr. 4:15-16.