Mielenterveyskuntoutujat

Joskus sopiva keino käsitellä omaan elämään liittyviä asioita ovat vertaisryhmät. Näin on mahdollista keskustella ihmisten kanssa, joilla on samankaltaisia kokemuksia tai elämäntilanne.

Toivon Tupa -vertaisryhmä

Lämpimästi tervetuloa Toivon Tupa -vertaisryhmään, yksinäisyyttä kokeville aikuisille. Ryhmässä pääset tapaamaan muita, keskustelemaan kahvikupin äärellä ja hiljentymään yhteisessä hartaushetkessä. Ryhmän tarkoitus on tuoda toivoa ja kohtaamisia arkeen.

Vertaisryhmä kokoontuu tiistaisin 23.1., 6.2., 20.2., 5.3., 2.4., 23.4. ja 14.5. klo 13.30-15, seurakuntatalon kammarissa, Kirkkotie 1 C.

(Huom. Ryhmän kaksi viimeistä tapaamispäivää muuttuneet aiemmin ilmoitetuista, työntekijän koulutuksen vuoksi).

Jos haluat kuulla lisää ryhmästä, ota rohkeasti yhteyttä.

Ilmoittautuminen kyseisenä päivänä tekstiviestitse: diakoni Mikael Jutila p. 040 683 4729.

Kuva retkipäivästä Leiriniemessä syksyllä -23.

Mielenterveyskuntoutujien retkipäivä

Tiistaina 28.5. Leiriniemeen.

Lämpimästi tervetuloa mukaan leppoisaan retkipäivään, Keravanjärven rannalle! Hinta 10 € sisältää kuljetuksen, ruokailun ja ohjelman. Ohjelmassa yhteinen hartaushetki. Retkellä on uinti- ja saunomismahdollisuus.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot 8.-16.5.

diakoni Mikael Jutila p. 040 683 4729

tai mikael.jutila@evl.fi

Pöydällä kynttilä, kukka ja Päivän Tunnussana -kirjoja.
Kevään 2023 ensimmäisessä vertaisryhmässä keskustelimme mm. kevään tapaamisten aiheista.
Alttari, risti, palavia tuohuksia, kiviä.
Kuva retkipäivän hartaudesta kesäkuussa 2023.

diakoni, vs.

Diakoninen aikuis- ja vapaaehtoistyö