Keskusteluhetki papin kanssa

Papit kulkevat seurakuntalaisten rinnalla ilossa ja surussa, arjessa ja juhlassa.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Papin puhelin on avoinna arkisin klo 9-13 numerosta 040 487 37 06.

Perhejuhliin papin voi varata kirkkoherranviraston kautta.

Työpaikkapappi

Palvelu on tarkoitettu työyhteisöille ja yksittäisille työntekijöille.

Papin kanssa voi keskustella työelämään ja omaan henkilökohtaiseen elämään liittyvistä asioista joko kasvokkain tai Teamsissä. Työpaikkapapin työn tavoitteena on tukea henkilöstön jaksamista, sen ihmissuhteissa, työelämän muutoksissa ja elämän eri vaikeuksissa. Erityisesti irtisanomistilanteissa pappi voi merkittävästi tukea työntekijöitä.

Keskustelut käydään yhteydenottajan elämän kannalta keskeisistä aiheista, ja keskustelujen lähtökohta on aina toisen vakaumuksen kunnioittaminen. Papilla on ehdoton vaitiolovelvollisuus. Pappi voi kuitenkin yleisellä tasolla jakaa tietoa työelämässä tapahtuvista muutoksista ja kuulumisista.

Työpaikkapapin voi kutsua myös työpaikan työsuojelu- ja tyky-toimintaan sekä erilaisiin työhyvinvoinnin projekteihin. Pyydettäessä pappi pitää kirkkotilaisuuksia tai hartauksia, erityisesti kirkollisten pyhien aikaan. Työpaikkapappina toimii Anne Aho, p. 050 375 0566.

Diakoniavastaanotot

Ajanvarausaikoina Sinulle varataan aika diakoniatyöntekijän vastaanotolle. Voit varata ajan soittamalla diakoniatoimistoon.

DIAKONIA AUTTAA
kun elämässä on vaikeaa.

Ajanvaraus ma ja to klo 10-11, p. 050 571 1889 tai paikan päällä Kirkkopihan diakoniatoimistossa, os. Kirkkotie 3 C.

Lue lisää täältä.

Opiskelijalle tukea

Koulutyöstä vastaava pappi on tavattavissa keskusteluja varten, kun tarvitset hengellistä ja henkistä tukea elämääsi tai opiskeluusi liittyvissä asioissa.

Hanne Lukkari

hanne.lukkari@evl.fi