Naisten kahvila

Naisten kahvilan illoissa kuullaan vierailijoiden alustuksia ajankohtaisista tai ikuisista kysymyksistä, nautitaan musiikista ja yhdessäolosta. Ilta alkaa klo 18, kevyt iltapala tarjoillaan klo 17.30 (vapaaehtoinen maksu). Kahvilaillat järjestetään seurakuntasalissa kerran kuussa torstaisin.

25.1. Kiitos ja ylistys - Naisten kahvila 20 vuotta Järvenpäässä, puhujina Kirsti Saari, Mirja Sinkkonen. Musiikissa Junnu Aaltonen ystävineen.
29.2. Voimaa arkeen, puhujina Liisa Pura ja Katriina Reponen
14.3. Levoton lähi-itä - onko tilanne kenenkään hallinnassa? Puhujana Olli Seppänen, yhteinen Naisten ja miesten ilta
 25.4. Toivo arjen huolien keskellä, Ari-Pekka ja Erika Niemelä
 16.5. Iloa kevääseen ja kesään, toivelauluilta

seurakuntapastori

aikuiset
Oliivi

Olen aikuistyön pappi. Työnkuvaani kuuluu kaikki aikuisten parissa tehtävä työ, ennen kaikkea monien aktiivisten ryhmien ja parisuhdekurssien toiminnan koordinoiminen. Lisäksi vastuulleni kuuluu ekumeenisten yhteyksien ylläpitäminen Järvenpäässä.

Työnäkyäni voisi luonnehtia julistavaksi ja käytännönläheiseksi. Pyrin toimimaan niin, että sanoma Jeesuksessa ilmi tulleesta Jumalan rakkaudesta olisi kaikkien ihmisten kuultavissa. Tykkään käsillä tekemisestä ja teenkin mielelläni kaikkea mahdollista mitä vain osaan.

Olen aina ollut aika aktiivinen menemään. Vapaa-aikani täyttyy urheilusta, musiikista, retkeilystä ja käsitöistä. Kolmannelta ammatiltani olen huonekalupuuseppä. Kaikkein tärkeintä minulle on kuitenkin perhe ja perheen kanssa yhdessä tekeminen.

Lempiraamatunkohtiani ovat 1. Joh. 4:9-10 ja Hepr. 4:15-16.